יום שני, 30 באפריל 2012

התראת Google - למכירה

וידאו3 תוצאות חדשות של למכירה
 
דירות למכירה בחולון-עידו בדוס‎ - YouTube
1 דקות
דירות למכירה בחולון, דירות למכירה בבת ים, דירות להשכרה בחולון, דירות להשכרה בבת ים, נכסים מניבים, תיווך מסחרי!!!!! מעוניינים בהערכת שווי נכס ללא תשלום וללא ...
youtube.com
למכירה דירת 4.5 חדרים ברחוב דונקמבלום בבאר שבע‎ - YouTube
52 שניות
דירת 4.5 חדרים ברחוב דונקמבלום קומה 5 לאחר שיפוץ כללי, מטבח, דלתות פנים, מקלחת, ריצוף, חדר ארונות בחדר שינה הורים ועוד.
youtube.com
למכירה דופלקב 5 חדרים בשדרות ירושלים בבאר שבע‎ - YouTube
46 שניות
למכירה דופלקב 5 חדרים בשדרות ירושלים בבאר שבע ... למכירה דירת 4.5 חדרים ברחוב דונקמבלום בבאר שבעby eliorshitrit9 views; למכירה דירת 4.5 ...
youtube.com


טיפ: השתמש בסימן החיסור (-) לפני המונחים בשאילתה אינך רוצה לכלול.

מחק התראה זו.
צור התראה נוספת.
נהל התראות.

2 תגובות:

דירות למכירה בבת-ים אמר/ה...

אני מחפשת לקנות דירה באזור המרכז. ההורים שלי גרים לחולון אז לא הייתי רוצה להתרחק יותר מידי. ראיתי כמה דירות בבת-ים, אני רק מתלבטת באיזה איזור. אשמח לקבל המלצות/הצעות.

עמי אמר/ה...

שלום אנשים אני יכול להמליץ לכם על הלוח של הומלי מה שנחמד בלוח הזה שהוא הרבה יותר מעודכן מלוחות והוא מרכז גם דירות למכירה מהמון משרדי תיווך מובילים בארץ